جشن نیمه شعبان باشکوه برگزار می‌شود 

جشن نیمه شعبان باشکوه برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۳ فروردين ۱۴۰۰
علی آزادی گفت: هم زمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت امام عصر (عج) به همت بچه های مسجد جشنی باشکوه همراه با برنامه های متنوع برگزار می‌شود.

«علی آزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، گفت: هم زمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت امام عصر (عج) به همت بچه های مسجد جشنی باشکوه همراه با برنامه های متنوع برگزار می‌شود و به همین منظور از هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برپایی هر چه بهتر این جشن هستیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی قلعه گنج در تشریح برنامه های این جشن، بیان کرد: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده، سخنرانی با محوریت مسئله ظهور و ویژگی های منتظر واقعی است که با دعوت از یک سخنران برجسته اجرا می شود.


وی افزود: مسابقات قرآنی و فرهنگی یکی دیگر از برنامه های جشن نیمه شعبان است که برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.


آزادی ابراز کرد: بخشی دیگر از برنامه های این جشن به سرود و تواشیح اختصاص داده شده که توسط بچه های مسجدی عضو کانون رهپویان ولایت اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی قلعه گنج با اشاره به اعیاد شعبانیه، ادامه داد: البته در سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) نیز جشن برگزار شد و در این جشن از پاسداران و بسیجیان روستای چهل منی با اهدا لوح سپاس و کتاب تجلیل شد.


وی اضافه کرد: این اقدام در راستای بزرگداشت روز پاسداران و با هدف تجلیل از رشادت های آنها انجام شده و در جشن میلاد این امام همام کلیپ هایی از جان فشانی پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان رزمنده هشت سال دفاع مقدس پخش شد.


آزادی عنوان کرد: این جشن نیز با توجه به شرایط کرونایی در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری رهپویان ولایت روستای چهل منی قلعه گنج یادآور شد: یکی از اولویت های اصلی فعالیت های این کانون فرهنگی هنری خدمت رسانی به محرومین است و بر همین اساس در سال نو به خانواده ای ۵ نفری که منازل آنها در آتش سوخته بود، کمک شد.


وی ابراز کرد: با کمک بچه های مسجدی گروه جهادی کانون رهپویان ولایت، برق کشی و رنگ آمیزی منزل این خانواده انجام شد.


آزادی در خاتمه تاکید کرد: یکی از برنامه های کانون رهپویان ولایت از ابتدای شروع به کار، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است که به لطف خداوند و با تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری تاکنون این مهم به نحو احسن محقق شده است.

پایان پیام/ 586